Kookboek Koken met Nesjomme

Een origineel cadeau voor Sinterklaas en/of Chanoeka
Dit unieke kookboekje met heerlijke kosjere recepten is vanaf heden te koop voor €15 bij Joods Hospice Immanuel en bij diverse andere locaties.

Het idee van een hospice kookboekje ontstond spontaan in het hospice zelf omdat vrijwilligers en medewerkers regelmatig overheerlijke recepten maken voor onze bewoners. Eerst werden de meest populaire recepten in een ringmap gedaan en langzaam maar zeker groeide de behoefte aan een hospice kookboekje.

Ter gelegenheid van het 10-jarig bestaan is dit unieke kookboekje uitgegeven en het eerste exemplaar werd uitgereikt door directeur Sasja Martel aan Henk den Breeijen die wekelijks alle maaltijden kookt voor de bewoners.

Naast recepten bevat het boekje ook een paar artikelen over andere ingrediënten van goede zorg: het team dat het hospice schoonhoudt schrijft over het belang van een net en schoon huis, onze hospice arts Ruben van Coevorden schrijft over het moment dat iemand soms niet meer wil eten en drinken en hoe hij/zij dan begeleid wordt in het hospice. Tenslotte een impressie van samenwerking tussen verpleegkundigen en vrijwilligers rond de zorg van de bewoners.

Wie voor Sinterklaas of Chanoeka, of wat voor gebeurtenis dan ook, dit kookboekje koopt steunt hiermee het enige Joodse hospice in Europa!

Het kan besteld worden (bij voorkeur) per mail. U ontvangt dan alle informatie die nodig is voor uw bestelling. Ophalen is mogelijk na bevestiging van betaling en reservering. Verzending is ook mogelijk!

Verzending van 1 kookboek kost €3 en van meerdere €5.
Informatie en bestelling: kookboekJHI@gmail.com
Tel. 020-4420676

Bestelling Kookboek Koken met Nesjomme

Bestelformulier Kookboek Koken met Nesjomme. Prijs € 15,- per boek, exclusief verzendkosten.

OphalenVersturen

De kosten voor verzending bedragen € 3,00 voor één boek en € 5,00 voor twee of meer boeken.

ManVrouw

Om spam te voorkomen verzoeken wij u om onderstaande cijfercode in te voeren.