Afscheid van de Hebreeuwse Chocoladeletter Chai

De afgelopen 13 jaar heeft Joods Hospice Immanuel met veel liefde en succes het unieke cadeau voor Sinterklaas en Chanoeka verkocht: de Hebreeuwse Chocoladeletter Chai. Het doel was om onze missie en visie middels deze letter Chai (=Leef!) te verspreiden. Duizenden letters werden er gekocht.

Gedurende die tijd steunde u met de aanschaf van deze letter ons unieke hospice, waar ons bevlogen team terminaal zieke mensen van alle gezindten ondersteuning biedt in de laatste levensfase. Helaas moeten wij u meedelen dat de Hebreeuwse Chocoladeletter Chai niet langer verbonden is met ons hospice.

Dit betekent dat u met de aankoop van de letter ons niet meer steunt. Nogmaals bedanken wij u allen voor uw steun de afgelopen jaren!